Dostawa i koszty wysyłki

PRM.com/pl zapewnia swoim Klientom następujące formy dostawy:

 

CHCESZ ZWRÓCIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE? Sprawdź szczegóły>>    

Darmowy zwrot dla zalogowanych użytkowników przy zamówieniach od 280 zł.                     

                          

                                                                                                                                                              Koszty i standardowe czasy realizacji wysyłki 

Metoda dostawyCzas wysyłki
(dni robocze)
Koszty wysyłki
Wartość zamówienia
poniżej 280zł
Wartość zamówienia
od 280zł
Kurier DPD24h11,90 zł0 zł
Paczkomaty Inpost24h11,90 zł0 zł
Punkt Odbioru Answeartego samego dnia0 zł0 zł

 

 

Powyższe czasy wysyłki dotyczą zamówień złożonych i skompletowanych od poniedziałku do piątku:

  • do godz. 18:00 w przypadku wyboru dostawy kurierem DPD
  • do godz. 17:00 w przypadku wyboru dostawy do paczkomatów Inpost
  • do godz. 16:00 w przypadku wyboru Punktu Odbioru Answear - nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.

Zamówienie złożone w święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.  

Zamówienia płatne on-line wysyłane są w takim samym terminie o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 16:00. Wybierając taką formę płatności - polecamy składać zamówienie nieco wcześniej. 

PRZYKŁAD:
Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 15.00- przesyłka powinna dotrzeć do Klienta w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.

W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie informowany przez obsługę Sklepu najszybciej jak to możliwe.

                        

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?

W przypadku dostawy kurierem DPD nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. 

 

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

 

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. 

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej skontaktować się z wybraną podczas zakupów firmą kurierską i podać numer przesyłki. 

  • DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)
  • InPost sp. z o.o. pod numerem 746 600 000 lub 722 444 000 (pon. - pt. 7:00 - 22:00; sob. 8:00 - 20:00; niedziele 8:00 - 18:00; Święta 8:00 - 16:00)
  • Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (12) 351 03 51 lub korzystając z formularza kontaktowego.

 

Dodatkowe informacje o usłudze Paczkomaty INPOST znajdziesz TUTAJ >


UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.