Sneakerblog
Mizuno japońska tradycja w duchu nowoczesności
Dodano
2020-04-17
Historia marki Mizuno rozpoczęła się w 1906 roku w Japonii. Założyciel Rihachi Mizuno po podróży do USA, zafascynował się amerykańskim sportem. Swój biznes rozpoczął od sprzedaży sprzętu baseballowego w kraju kwitnącej wiśni. W ciągu następnych siedmiu dekad rozszerzył wraz z Mizuno ofertę, tworząc odzież do tenisa, golfa, narciarstwa, lekkoatletyki, boksu i piłki nożnej.
Mizuno od początku poświęciła się badaniom naukowym i ulepszaniu produkcji, aby tworzyć najlepsze technologie, by wyjść na przeciw oczekiwaniom konsumentów. Ciągłe poszukiwanie najlepszego produktu, doprowadziło do przełomowego momentu w latach 80., kiedy opracowano nowatorski system amortyzacji - „Mizuno Wave Technology”. W tym samym czasie, po raz pierwszy pojawił się graficzny emblemat marki, tzw. RunBird, który symbolizuje wiarę w japońską koncepcję uniwersalnego podejścia do sportu z nieograniczoną przestrzenią
i energią.
Jednym z priorytetów Mizuno jest ciągłe prowadzenie badań i tworzenie produktów wysokiej jakości, które pomogą sportowcom przodować i śrubować sportowe rekordy.
W 2018 roku, po raz pierwszy od założenia, marka postanowiła połączyć ducha innowacji
z projektami ukierunkowanymi na styl. Stworzyła zupełnie nową kategorię obuwia - Mizuno Sportstyle. Linia ta, zmieniła przeznaczenie marki i wprowadziła ducha innowacji w unikalne stylowe retro sylwetki.
Mizuno od początku poświęciła się badaniom naukowym i ulepszaniu produkcji, aby tworzyć najlepsze technologie, by wyjść na przeciw oczekiwaniom konsumentów. Ciągłe poszukiwanie najlepszego produktu, doprowadziło do przełomowego momentu w latach 80., kiedy opracowano nowatorski system amortyzacji - „Mizuno Wave Technology”. W tym samym czasie, po raz pierwszy pojawił się graficzny emblemat marki, tzw. RunBird, który symbolizuje wiarę w japońską koncepcję uniwersalnego podejścia do sportu z nieograniczoną przestrzenią
i energią.
Jednym z priorytetów Mizuno jest ciągłe prowadzenie badań i tworzenie produktów wysokiej jakości, które pomogą sportowcom przodować i śrubować sportowe rekordy.
W 2018 roku, po raz pierwszy od założenia, marka postanowiła połączyć ducha innowacji
z projektami ukierunkowanymi na styl. Stworzyła zupełnie nową kategorię obuwia - Mizuno Sportstyle. Linia ta, zmieniła przeznaczenie marki i wprowadziła ducha innowacji w unikalne stylowe retro sylwetki.
Mizuno to japońskie dziedzictwo i przywiązanie do tradycji w duchu nowoczesności.
rafcyk