- SneakerStudio
- Reklamacje i gwarancje
Reklamacje i gwarancje
Obuwie i akcesoria sprzedawane w sklepie internetowym SneakerStudio.pl zawsze są nowe, nieużywane oraz pochodzą bezpośrednio od dystrybutorów, co gwarantuje ich oryginalność i najwyższą jakość. Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz reklamować towar, masz do tego pełne prawo a my Ci w tym pomożemy.
Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski. Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy sprawdzić czy odsyłany towar jest jeszcze na gwarancji.
Do reklamowanego produktu obowiązkowo dołącz:
- dowód zakupu
- wypełniony formularz reklamacji do pobrania TUTAJ
Adres do przesłania reklamowanych towarów:
SneakerStudio
Magazyn B
rampa nr 17
ul Krakowska 87
32-050 Skawina
Odbieranie przesyłki od kuriera
Przed odbiorem przesyłki od kuriera sprawdź jej stan wizualny. Jeśli uznasz, że przesyłka jest uszkodzona, lub może nie zawierać właściwych towarów w środku, odmów jej przyjęcia, sporządzając w obecności kuriera protokół szkody, którego wzór zobowiązany jest on Ci dostarczyć na miejscu. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
Chcemy zapewnić Tobie maksimum korzyści z zakupów w sklepie z obuwiem SneakerStudio.pl. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia. W razie wątpliwości dział obsługi klienta z chęcią odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu.
Zobacz Regulamin Reklamacji SneakerStudio
Zapoznaj się z instrukcją prawidłowego użytkowania i konserwacji obuwia
kontakt: reklamacje@ftggroup.com