Sneakerblog
Wood Wood - duński minimalizm
Dodano
2019-04-24
Wood Wood to duńska marka modowa łączącą świat streetwear, casual oraz sportowy w nową jakość. Powstała w 2002 roku w wielokulturowej dzielnicy Kopenhagi - Nørrebro. Subkulturowe konotacje Wood Wood'a tworzą idealny balans między modą, a funkcjonalnością.
Ich kolekcje charakteryzują się minimalizmem, swobodnymi krojami oraz przede wszystkim bezkonkurencyjną jakością materiałów oraz wykonania. Sezonowe kolekcje W.W. niejednokrotnie wyprzedzają panujące trendy, wyznaczając kanony na przyszłe sezony.
Od początku istnienia marki, za projekty odpowiedzialni są jej założyciele; Karl-Oskar Olsen oraz Brian SS Jensen. Podczas blisko 17-letniej działalności na rynku modowym, Wood Wood może pochwalić się niemal 50 kolaboracjami m.in. z takimi gigantami jak - adidas, Reebok, Nike, Champion, Barbour, Eastpak czy LEGO. To tylko kropla w morzu, na potwierdzenie coraz większej ekspansji duńskiego designu.
Wood Wood od początku oferuje również basic’ową linię „Double A”, której charakterystycznym motywem są dwie odwrócone litery A, tworzące graficzny logotyp W, tak charakterystyczny dla marki. Wood Wood posiada swoje stacjonarki tylko w dwóch europejskich miastach - rodzimej Kopenhadze oraz w Berlinie.
Niebanalne akronimy w logotypach oraz kontrowersyjne grafiki, są kwintesencją duńskiego brandu. Witajcie w nietuzinkowym świecie Wood Wood!
rafcyk
Ich kolekcje charakteryzują się minimalizmem, swobodnymi krojami oraz przede wszystkim bezkonkurencyjną jakością materiałów oraz wykonania. Sezonowe kolekcje W.W. niejednokrotnie wyprzedzają panujące trendy, wyznaczając kanony na przyszłe sezony.
Od początku istnienia marki, za projekty odpowiedzialni są jej założyciele; Karl-Oskar Olsen oraz Brian SS Jensen. Podczas blisko 17-letniej działalności na rynku modowym, Wood Wood może pochwalić się niemal 50 kolaboracjami m.in. z takimi gigantami jak - adidas, Reebok, Nike, Champion, Barbour, Eastpak czy LEGO. To tylko kropla w morzu, na potwierdzenie coraz większej ekspansji duńskiego designu.
Wood Wood od początku oferuje również basic’ową linię „Double A”, której charakterystycznym motywem są dwie odwrócone litery A, tworzące graficzny logotyp W, tak charakterystyczny dla marki. Wood Wood posiada swoje stacjonarki tylko w dwóch europejskich miastach - rodzimej Kopenhadze oraz w Berlinie.
Niebanalne akronimy w logotypach oraz kontrowersyjne grafiki, są kwintesencją duńskiego brandu. Witajcie w nietuzinkowym świecie Wood Wood!
rafcyk