Kenzo
Od pół wieku Kenzo tętni pozytywną energią i wolnością, emanując odważną i pozbawioną granic modą. Celebruje otaczającą nas przyrodę oraz różnorodność kulturową. Kenzo Takada swój dom mody stworzył w Paryżu w 1970 roku, otwierając pierwszy butik „Jungle Jap” w prestiżowej Galerie Vivienne. Japoński projektant zasłynął z azjatyckiego wpływu na tradycyjne europejskie style. Tygrys - symbol francuskiej marki stał się wszechobecny i spotykany wśród celebrytów z całego świata, zdobiąc dosłownie wszystko, od bluz po akcesoria i artykuły gospodarstwa domowego z logo Tiger. W 1977 roku Kenzo zaprezentował swoją kolekcję w Nowym Jorku. W 1983 roku powstała pierwsza kolekcja męska, w 1986 roku pierwsza linia jensów, a w 1988 roku pierwsze perfumy, które za sprawą linii „Pour Homme” zawojowały świat. Na początku lat 90., Takada poszerza ofertę o dział dla najmłodszych - Kenzo Kids. Przełomowy moment następuje tuż przed milenium. W 1999 roku Kenzo zaprezentował swój ostatni pokaz, przekazując projekt Gilesowi Rosierowi. Projektant sprzedał swój dom mody grupie Luxury LVMH prowadzonej przez Bernarda Arnaulta. W lipcu 2011 roku LVMH ogłosiło powołanie Humberto Leona i Carol Lim na dyrektorów kreatywnych Kenzo, którzy zarządzają marką do dzisiaj.