Marni
Włoska innowacyjna marka Marni jest jedną z bardziej kontrowersyjnych w świecie high fashion.
Rozgłos zyskała dzięki luksusowym kolekcjom „ready to wear” oraz biżuterii i akcesoriom spod szyldu Made in Italy. Marni założono w 1994 roku przez Consuelo Castiglioni i charakteryzuje się eksperymentalnym podejściem do materiałów i kolorów oraz wyjątkową umiejętnością do łączenia nadruków oraz haftów w niepowtarzalny i zarazem elegancki design. Od 2013 roku Marni jest częścią holdingu OTB (Only The Brave), międzynarodowej grupy skupiającej i promującej rozwój alternatywnych marek z branży luksusowej, m.in. Diesel czy Maison Margiela. Estetyka Marni nie jest ani podobna do maksymalistycznych rówieśników pokroju (Prada, Versace czy Gucci) ani nawiązująca do klasycznego włoskiego krawiectwa. Na dodatek marka nie została nawet założona przez Włocha, gdyż Consuelo Castiglioni pochodzi z Chile, a wychowała się w Szwajcarii. Marni to po prostu osobliwość włoskiej mody, istniejąca w dużej mierze niezależnie od tego, co wszyscy robią w Mediolanie. To jedna z pierwszych luksusowych marek, która już w 2000 roku wkroczyła śmiało w przestrzeń e-commerce. Marni konsekwentnie szuka nowych możliwości nie przez modę i trendy, lecz przez cierpliwie wypracowaną estetykę marki, która często ociera się o trend nie będąc nim. Sylwetki Marni to głownie unisex o dłuższych, czasem szerszych krojach niż standardowe kroje konkurencyjnych marek. Puentą niech będzie credo Marni, które brzmi: „Ubrania niekoniecznie mają podkreślać ciało, ale raczej osobę, która je nosi."

MarniKlapki męskie Marni Sandal SAMR003202 P4547 ZO101

MarniButy męskie sneakersy Marni SNZU009503 P3571 00W01
